Gender a výzkum / Gender and Research 2025, 26 (2): 163-167
Článek nabízí stručnou reflexi víkendové konference PáSoNetka, pořádané Sekcí mladých lékařů České lékařské komory, zaměřené na profesně mladé lékaře a lékařky. Text se soustředí na význam efektivní komunikace s pacienty a pacientkami v kontextu kaľdodenní klinické praxe, v níľ je na komunikaci často vymezen pouze omezený časový prostor. Autorský tým poukazuje na to, ľe navzdory těmto limitům hraje kvalitní komunikace klíčovou roli nejen ve spokojenosti pacientek a pacientů, ale také v budování důvěry a vytváření profesionálního vztahu, který je předpokladem pozitivního vlivu na zdravotní stav.
Received: December 2, 2025; Accepted: December 2, 2025; Prepublished online: December 10, 2025; Published: December 12, 2025 Show citation
This is an open access article distributed under the terms of the Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License (CC BY-NC 4.0), which permits non-comercial use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original publication is properly cited. No use, distribution or reproduction is permitted which does not comply with these terms.