Gender a výzkum / Gender and Research 2025, 26 (2): 163-167
Článek nabízí stručnou reflexi víkendové konference PáSoNetka, pořádané Sekcí mladých lékařů České lékařské komory, zaměřené na profesně mladé lékaře a lékařky. Text se soustředí na význam efektivní komunikace s pacienty a pacientkami v kontextu kaľdodenní klinické praxe, v níľ je na komunikaci často vymezen pouze omezený časový prostor. Autorský tým poukazuje na to, ľe navzdory těmto limitům hraje kvalitní komunikace klíčovou roli nejen ve spokojenosti pacientek a pacientů, ale také v budování důvěry a vytváření profesionálního vztahu, který je předpokladem pozitivního vlivu na zdravotní stav.
Vloľeno: 2. prosinec 2025; Přijato: 2. prosinec 2025; Zveřejněno online: 10. prosinec 2025; Zveřejněno: 12. prosinec 2025 Zobrazit citaci
Tento článek je publikován v reľimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License (CC BY-NC 4.0), která umoľňuje nekomerční distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.